E-mail marketing

Tegenwoordig krijgen we allemaal veel mails dagelijks, soms is het zelfs zo erg dat mensen zich overal voor uitschrijven. Maar hoe kan jij als bedrijf je e-mail marketing zo inrichten dat jouw klanten een mail krijgen als zij iets nodig hebben en jouw mails massaal lezen omdat het echt waarde toevoegt aan hun dag of werk? Juist daar zijn onze e-mail marketing specialisten echte helden in.

Hoe kunnen we jou helpen?
e-mail marketing

E-mail strategie

Zomaar op random momenten een mail sturen naar jouw klanten is niet meer van deze tijd. Om het maximale resultaat uit jouw e-mail campagnes te halen is een goede strategie super belangrijk. Gelukkig zijn onze specialisten echte helden in het opstellen van een goede strategie om het effect van jouw e-mail campagnes te maximaliseren.

E-mail marketing software

Het is niet te doen om jouw mailinglijsten met de hand te mailen of elk mailtje persoonlijk op te stellen. Daarom werken onze e-mailmarketing specialisten met slimme software om jouw bedrijf te helpen de juiste boodschap op het juiste moment bij de juiste doelgroep te krijgen. Door deze software kunnen we onze tijd ook nog eens efficiënter inzetten en op basis van een goede e-mail strategie vooruit werken.

Intuit mailchimp logo
Hubspot logo
ActiveCampaign logo
Brevo logo

Veelgestelde vragen over e-mailmarketing

  • Wat is e-mailmarketing?

    E-mailmarketing is een vorm van direct marketing waarbij elektronische berichten worden gebruikt om commerciële of informatieve boodschappen naar een doelgroep te sturen.

  • Waarom is e-mailmarketing belangrijk?

    E-mailmarketing is belangrijk omdat het een effectieve manier is om direct met je doelgroep te communiceren. Het stelt bedrijven in staat om gepersonaliseerde berichten te versturen en direct in contact te komen met hun publiek.

     

  • Hoe bouw ik een e-maillijst op?

    Een e-maillijst kan worden opgebouwd door het aanbieden van waardevolle inhoud, het gebruik van aanmeldingsformulieren op de website, sociale media en andere marketingkanalen.

  • Wat is het belang van personalisatie in e-mailmarketing?

    Personalisatie is belangrijk omdat het de relevantie van je boodschap vergroot. Door de e-mails aan te passen aan de interesses en het gedrag van de ontvanger, verhoog je de betrokkenheid.

  • Hoe voorkom ik dat mijn e-mails als spam worden gemarkeerd?

    Om te voorkomen dat je e-mails als spam worden gemarkeerd, is het belangrijk om toestemming te vragen voordat je e-mails verstuurt, een duidelijke afzenderinformatie te verstrekken en te voldoen aan de wetten op het gebied van e-mailmarketing. Daarnaast is het van belang om de juiste DKIM, SPDIF en DMARC records toe te voegen aan je DNS-server.

  • Hoe vaak moet ik e-mails versturen?

    De frequentie van het verzenden van e-mails hangt af van je doelgroep en het type inhoud dat je deelt. Het is belangrijk om een evenwicht te vinden zodat je niet te vaak of te weinig e-mails verstuurt.